Wednesday, June 13, 2012

Wait until 2PM - เวลาแห่งการรอคอยของ นักร้องเกาหลี วง2PM





Wait until 2PM - 2012/06/13

An interesting report surfaced recently about how moneyed women in their 20s and 30s were fueling the popularity of such K-pop groups as 2PM. "Yugsikyeo" or "meat-eating females" refer to a generation of active women empowered by their talent and the financial stability that comes with it. That marks a shift from the women in their 40s and 50s that constituted the fan base for Korean pop.

The reason why they liked the six-member 2PM was because of their "muscular" good looks - a feature that sets them apart not only from other K-pop bands but also from J-pop groups.

Junsu, Nichkhun, Taecyeon, Wooyoung, Junho and Chansung made their debut as teens in 2008 and are now bona-fide men in their early 20s. They are muscular but not in the inverted-pyramid style and boast chocolate-square six-packs. They are good-looking, but not in the pretty sense.

Their biggest asset, however, may well be how their musicality and persona strangely align to give them what all stars would kill for: likeability. Their hit singles 10 Points out of 10, Heartbeat and Hands Up all have a beat that is easy to sway your body to and feel upbeat. The body and the mind feels light, akin to that lightness of youth one would feel on an early summer day, mixed with just enough forward-feeling beat and pulse.

แปลไทยโดยกูเกิล
รายงานที่น่าสนใจโผล่ขึ้นมาเมื่อเร็ว ๆ นี้เกี่ยวกับวิธีการที่ผู้หญิงเป็นตัวเงินในยุค 20 และยุค 30 ของพวกเขาถูกเติมน้ำมันจากความนิยมของกลุ่มดังกล่าว K-pop เป็น 02:00 "Yugsikyeo" หรือ "หญิงเนื้อกิน" หมายถึงรุ่นของผู้หญิงที่ใช้งานอำนาจโดยความสามารถและเสถียรภาพทางการเงินของพวกเขาที่มาพร้อมกับมัน ที่เครื่องหมายเปลี่ยนจากผู้หญิงในยุค 40 และ 50s ของพวกเขาที่ตั้งขึ้นฐานแฟนคลับสำหรับป๊อปเกาหลี

เหตุผลว่าทำไมพวกเขาชอบ 2:00 หกสมาชิกเป็นเพราะ "กล้ามเนื้อ" ของพวกเขาดูดี - คุณลักษณะที่กำหนดให้พวกเขาออกจากกันไม่เพียง แต่จากวง K-pop อื่น ๆ แต่ยังมาจากกลุ่ม J-POP

จุนซู, นิชคุณ, แทคยอน, อูยอง, จุนโฮและชานซองมีการเปิดตัวของพวกเขาเป็นวัยรุ่นในปี 2008 และขณะนี้คน Bona-สุจริตในยุค 20 ต้นของพวกเขา พวกเขามีกล้ามเนื้อ แต่ไม่ได้อยู่ในลักษณะกลับหัว-พีระมิดและโม้ช็อคโกแลตสแควร์หกแพ็ค-พวกเขาจะดูดี แต่ไม่ได้สวยในความรู้สึก

สินทรัพย์ที่ใหญ่ที่สุดของพวกเขา แต่อาจจะดีอย่างไรดนตรีของพวกเขาและบุคคลแปลกชิดเพื่อให้พวกเขาสิ่งที่ดาวทั้งหมดจะฆ่าสำหรับ: likeability ซิงเกิ้ลฮิตของพวกเขา 10 คะแนนจาก 10 Heartbeat และ Hands Up ทุกคนมีจังหวะที่ง่ายต่อการพลิ้วไหวร่างกายของคุณและความรู้สึก upbeat ร่างกายและจิตใจรู้สึกเบาคล้ายกับความสว่างของหนึ่งเยาวชนที่จะรู้สึกในวันฤดูร้อนต้นผสมกับพอตีไปข้างหน้าความรู้สึกและการเต้นของชีพจร





Source : www.koreatimes.co.kr

No comments:

Post a Comment